Welcome to our blog, a bilingual one like our wiki. Enjoy the amazing projects of Winners Education students and encourage their learning with your positive comments! Join us!

Καλώς ορίσατε στο blog μας, δίγλωσσο και αυτό όπως και το wiki μας
Απολαύστε τα καταπληκτικά projects των μαθητών της Winners Education και ενθαρρύνετε τους να απογειώσουν την μάθηση τους με τα θετικά σας σχόλια! Γίνετε μέλη!

Monday, November 30, 2015

When virtual friends become real-life visitors

Thursday, November 26th was one more day of exciting classes for our school....with a twist.... a frienly visit from Denmark.....
Η Πέμπτη 26 Νοεμβρίου ήταν άλλη μια συναρπαστική μέρα για το σχολείο μας ...με μια διαφορά...μια επίσκεψη φίλων από την Δανία...

Vonsild School in Denmark is only one of Winners Education's affiliated schools worlwide. Their innovative teacher Stefan Åge Hardonk Nielsen and our Headmaster Effie Kyrikakis were connected through the common global project Global Lunch Table Project when global education was making its first steps.
To δημοτικό σχολείο Vonsild School είναι μόνο ένα από τα συνεργαζόμενα σχολεία του δικτύου της Winners Education. Ο καινοτόμος δάσκαλος Stefan Åge Hardonk Nielsen  και η διευθύντρια μας Εφη Κυρικάκη συνδέθηκαν μέσω του διεθνούς  project Global Lunch Table όταν ακόμη η Διεθνής Εκπαίδευση έκανε τα πρώτα της βήματα.

Stefan, Rebekka and Elias visited both our schools, talked with everyone about life in both our countries. It was impressive how fluent in English everyone was! We shared gifts, jokes and traditional treats. 
Ο Stefan μας επισκέφθηκε με την Rebekka και τον Elias, κουβεντιάσαμε για την καθημερινότητα των παιδιών και στις δυο χώρες, ανταλάξαμε δώρα, μοιραστήκαμε αστεία και παραδοσιακά κεράσματα. 

 We learned a lot...and had so much fun!
Real-life education is the key to learing!
Μάθαμε πολλά και το διασκεδάσαμε τόσο πολύ! 
Συμπέρασμα (για άλλη μια φορά!) Η βιωματική εκπαίδευση είναι το κλειδί της μαθησης! 

...και φυσικά δείξαμε στους επισκέπτες μας πώς να χορεύουν...χασαποσέρβικο!

No comments:

Post a Comment